OERSERVICE
Heb je een vraag over een product, artikel of over iets anders? Check dan hieronder eens of jouw vraag erbij staat. Niet het geval? Mail dan naar klantenservice@oerouders.nl We helpen je graag verder!
ACCOUNT
Hoe log ik in op mijn OerOuders-account?
Als je voor de eerste keer een product koopt in onze webshop, krijg je automatisch een mailtje voor het aanmaken van een account. Heb je al een account? Dan kun je via deze link inloggen. Of je klikt op het ‘Login-poppetje’ rechtsboven op deze pagina.
Oeps, ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?
Dat gebeurt ons ook zo vaak. Dus no worries. Je kunt een nieuwe wachtwoord aanvragen via deze link. Kom je er niet uit? Stuur dan een mail naar klantenservice@oerouders.nl
Ik heb een spelfout gemaakt bij mijn aanmelding. Kan ik dat nog aanpassen?
Jij kunt dit niet zelf aanpassen, maar wij gelukkig wel. Stuur een mail naar klantenservice@oerouders.nl en dan komt het allemaal goed.
Ik heb per ongeluk twee accounts aangemaakt met verschillende mailadressen. Kunnen die samengevoegd worden?
Dat is niet zo handig 😉 Dat kunnen we zeker doen. Stuur een mail naar klantenservice@oerouders.nl en we gaan het voor je regelen.
PRODUCTEN
Hoe werkt het als ik een abonnement neem (maandelijks/jaarlijks)?
Bij het LiefdesKompas ontvang je ouderwets maandelijkse een pakket thuis op de deurmat. Een pakket vol praktische, leuke en inspirenende manieren en tools om jouw ouderschap en huwelijk te versterken.
Als je een abonnement afsluit ontvang je altijd eerst het startpakket. Daarna ontvang begin van elke maand een nieuw pakket thuis. Elk abonnement is een jaar, de keuze is enkel of je elke maand wilt betalen of eenmalig. Na het eerste jaar is het maandelijks opzegbaar.
Jullie hebben zoveel producten en content. Waar moet ik beginnen?
Klopt er zijn een hoop producten waar je mee aan de slag kan en daar hebben we natuurlijk iets op bedacht, namelijk onze keuzehulp voor ouders. Dit is een quiz met vijf vragen. Na het invullen krijg je direct te zien wat voor jouw een passende stap is om te nemen. Dus een mooie eerste stap dachten we zo! Succes 🙂
Waar kan ik de producten van OerOuders vinden?
Leuk dat je geïnteresseerd ben in onze producten. Je vindt ze in onze shop via deze link.
Ik heb iets in jullie shop gekocht, maar heb nog geen mail ontvangen. Hoe kan dat?
Dat is niet de bedoeling uiteraard. Het kan voorkomen dat de mail in de spam of in de ‘overige/ ongewenst’ map terecht komt.
Je kunt je bestelling ook terugvinden in je OerOuders-account.
Ik heb een e-book gekocht. Waar kan ik dat vinden?
Je ontvangt van ons een mail met daarin het ebook. Daarbij zijn ook de ebooks te vinden in jouw OerOuders-account bij ‘bestellingen’.
Hoe lang heb ik toegang tot een OerOuders-programma of cursus?
Je hebt tot alle cursussen één jaar toegang. De aankoopdatum is de startdatum, dus vanaf dat moment heb je één jaar toegang.
Waar kan ik het werkboek vinden dat bij de cursus zit?
Als je een programma of cursus hebt gekocht waar een werkboek bij zit, dan vind je het werkboek in de online omgeving. Het werkboek staat, afhankelijk van het programma of de cursus, bij ‘Welkom’ of ‘Start’. Je krijgt ‘m dus NIET via de mail opgestuurd.
Hoe zeg ik mijn abonnement (bijv. Het LiefdesKompas) op?
Als je een abonnement afsluit dan zijn dat altijd jaarabonnementen. Je kan kiezen voor betalen per maand of het bedrag in één keer. Na het jaar kan je per maand kosteloos opzeggen. Stuur daarvoor een mail naar klantenservice@oerouders.nl
Als je kiest voor een maand betaling dan wordt er elke maand op de 25e automatisch afgeschreven.
Bijvoorbeeld; je sluit een abonnement af op 26 augustus dan betaal je bij het afsluiten je eerste maand, op 25 september wordt de volgende maand afschreven.
Ander voorbeeld; Je sluit je abonnement af op 20 augustus, dan betaal je bij het afreken de eerst maand en de 25e van augustus wordt de tweede maand afgeschreven. Je ontvangt daarmee relatief snel achter elkaar twee pakketen.
BESTELLING & LEVERING
Hoe snel ontvang ik mijn (digitale) bestelling?
Digitale producten ontvang je direct deze vind je in jouw OerOuders-account. Ebooks zijn te vinden onder het kopje ‘Bestellingen’, programma’s en curssussen vind je onder het kopje ‘Trainingen’
Krijg ik een factuur of betalingsbewijs na aankoop?
Uiteraard ontvang je deze. De factuur en daarmee het betaal bewijs ontvang je per mail van ons. Ook is het te vinden in je OerOuders-account.
Zijn er verzendkosten of is alles digitaal?
Digitale producten zijn altijd zonder verzendkosten. Bij fysieke producten daar zitten de verzendkosten al in het bedrag dat wordt weer gegeven, als het gaat om bestellingen die geleverd worden in Nederland. Bestel je iets en moet het naar Belgie verzonden worden, dan komt er verzendkosten boven op.
Als je bijvoorbeeld, het LiefdesKompas aanschaft en je kiest voor een jaarbetaling en je woont in Belgie, dan vragen we je om de totale verzendkosten direct te voldoen.
OVERIG
Waar kan ik OerOuders allemaal volgen?
Jullie mailing klinkt leuk. Waar kan ik me inschrijven?
Wooh, wat leuk dat je je wilt inschrijven voor onze mailing. Je ontvangt niet alleen elke week leuke, waardevolle inspiratie in je mailbox. En we belonen onze mailingabonnees ook graag met wat leuke extraatjes en unieke (persoonlijke) verhalen. Dus, inschrijven maar. Dat doe je via deze link.